شهر سرگرمی

شهر سرگرمی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


پاسخ سوشیانت به یک به ظاهر منتقد

پاسخ سوشیانت به یک به ظاهر منتقد
 

 

 

 

(واقعا انسان بیشعوری هستی که اسم پیامبر ما زرتشتی ها و امام زمان ما رو رو خودت گذاشتی بعد هم این مطالب رو داخلش میذاری اگر راست میگی یک مطلب به درد بخری بزار االاهی اهورامزدا کاری کنه که از کرده ی خودت پشیمون شی)

 


نوشته های زیر نظر یکی از دوستان در مورد وبلاگ منه. این پست رو نذاشتم که این شخص محترم را بکوبم اما به نظراتش توجه کنید جالبه به من میگه 1_انسان بی شعوری هستی چون اسم پیامبر ما زرتشتی ها و امام زمان ما رو روی خودت گذاشتی.

جواب:  اول پسر خوب از کی تا حالا امام زمان مال زرتشتی ها شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دوم این همه انسان در سراسر جهان اسمشون محمد عیسی موسی ابراهیم یوسف و ... است پس اونا هم ادمای بیشعوری هستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سوم اگر می خوای انتقاد کنی هیچ وقت کلی گویی نکن اگر از مطالبش خوشت نمی یاد دقیق بگو از چه ایرادی داره مطالبش تا بنده اصلاح کنم. چهارم مگه من چی کار کردم که این جوری نفرین میکنی؟؟؟؟؟؟

البته انسان های سطحی نگر امثال شما کم نیستند امید وارم موفق باشید.

 

منتقد(مهیار)

ولا که ما زرتشتیا بیش از 3749ساله که امام زمان داریم خواهشا قبل از اینکه چیزی رو بگی یکم در موردش تحقیق کن و اما دوم اینکه ما زرتشتیا با سایر ادیان الهی فرق داریم و اونم اینکه ما اسمهای محترمی رو مثل اشوزرتشت روی خودمون نمیذاریم چونکه هیچ انسانی نیست که گناهی نکرده باشه (حتی خیلی کم )و فقط پیامبر های الهی بودند که پاک و درست کار بودند خواهشا بیشتر مطالعه کن و اگر چیزی نوشتم که بد بوده منو به بزرگی خدتون ببخشید.

سوشیانت

: دوست عزیز ارییایی ها حدود 3000 تا 3500 سال پیش وارد فلات ایران شدند اولین حکومتی که هم تشکیل دادند ماد بود بعد از اون هخامنشیان بعد از انقراض اونها هم که اسکندر مقدونی و اشکانیان دین زرتشت زمان ساسانیان ظهور کرد چطور داری قدمت دین زرتشت رو به 3749 سال میرسونی مطمئنی زرتشتی هستی؟؟؟؟


مهیار

در جواب شما دوست عزیز بگم که اشوزرتشت در اذربایجان امروزی در نزدیکی دریاچه ی چیچست(ارومیه)متولد شده و سال ما زرتشتیا هم که 3749 است از تولد اشوزرتشت اغاز شده یعنی 3749 سال پیش و شما با به اشتباه گفته اید زمان ساسانیان در زمان ساسانیان اوج گستردگی و شکوه دین زرتشتی بوده نه پیدایش آن عزیزم اگر یکم مطالعه کرده بوده این حرف ها رو نمیزدی.با تشکر.

ببخشید در جواب زیر منظور از اذربایجان.اذربایجان غربی است.

سوشیانت

دوست خوبم گفتم که نهایتا ارییایی ها 3500 سال پیش وارد ایران شدند. شاید من اشتباه میکنم زرتشت ارییایی نیست! بر فرض هم که ارییایی نباشه در تاریخی که شما ذکر میکنی در اذربایجان غربی زندگی نبوده دیگه تهه تهش عیلامی ها ساکنان اولیه ایران بودند که عیلام تقریبا همون ایلام کنونی هم هست امثال شهر سوخته ی زابل و ورامین هم که قدمت 7000 ساله دارند کیلومترها با اذربایجان غربی فاصله دارند زرتشت نبی از چه اقوامی بوده؟؟ پیامبریش زمان کدوم حکومت بوده؟؟ چند سال زندگی کرده؟؟ چطور به شهادت رسیده یا فوت کرده؟؟؟ تا اینجا که از صحبت های شما دوستم فهمیدم زرتشت ارییایی نبوده




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: طاهر تاريخ: چهار شنبه 3 فروردين 1390برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

SHAHRESARGARMY@YAHOO.COM

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

راههای جاویدان شدن

© All Rights Reserved to ahooramazda.LoxBlog.Com | Template By: شهر سرگرمی